morning sunshine... fuck u

god jävla morgon.
suttit vaken sen långt innan fan själv vakna.
här sitter jag än, med typ 4 konsumpåsar under varje öga.
fantastiskt! jag är ett sånt härligt kränge idag (häxan surtant kunde varit jag)

lyckohäxan (eftersom jag är way too old för tomten) står överst på min kick-ass-lista!
hoppet på en stark andra plats. tror fan att på nått höger eller vänster,
att det går och ge hoppet en dansk skalle!

bara för att jag är tvär idag, bor jag tydligen på lyckliga gatan, alla jävlar ser glada ut.
öööö jag vill kräka på er!

kanske dax att göra sig iordning?
jag ska bota allt med shopping.
in your face lyckohäxa/läkare/retards överhuvudtaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0