got a mouth like a sailor!

helgen har gått lika snabbt som sommaren!
mina stackars fötter mår sådär idag efter gårdagens jobb.
12 timmars kroniskt rännande.
men kul var det.
jag trivs som fisken i vattnet när jag hoppar in och serverar!
apkul att blanda drinkar.
ändå håller jag mig till "manliga" jobb.
dörrspikare, fastighetsskötare.
jag vill ha ett "tjejigt" jobb.
i en skoaffär, varför inte hårfrisörska (om jag nu varit bra vilket jag absolut inte är), eller i en klädesaffär.
get in touch with my femininim side?
jag föredrar öl framför vin.
action framför drama.
men shopping framför sport.
plocka bland det sista. mysa med smulan innan norrland hämtar henne.
sen blir det hämtmat och film. och choklad. fii fan va gött de ska bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0