valborg och den firas på........

gissa åttahundranittitre gånger! : på jobbet.
men det kan kvitta, palla alla snorgluttar som springer och är asknackade!
vad firar man valborg? skrämma bort häxor? haha. seriöst har inte en aning!
jag må vara gammal (eller på god väg dit) men jag minns 13-14-15-16 års höjdpunkt:
karatefylla på valborg! Konstigt nog resulterade alla fyllor likadant: utegångsförbud! haha.

dessutom kan jag skapa en egen majbrasa utanför jobbet!
tror dock chefen ogillar det!
innan jobbet ska jag in till stan och fixa praktiska grejor till skolan.
smart som jag är fick jag en snilleblixt och nu måste jag fullfölja den!
om min lärare nu skulle läsa detta: snilleblixten är helt klart värt ett mvg i slutbetyg!
tack på förhand!

sjukt knappt en månad kvar, och precis som förra året känns det lite smått panikartat!
massa arbeten som ska in, prov osv.
tur att jag ska jobba typ hela maj, där kan jag iaf göra mina arbeten samtidigt!

mamma jag vill shoppa! och du vill shoppa med mig!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag snodde sprit o hällde vatten i flaskorna o trodde att päronen inte hajjade vad som försiggick... sen var det strulande och festande... härlig galen tid :)



Ikväll blire rätt lugnt för min del... upp o rida imon... :)

Kram

2010-04-30 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0