2 år är en lång tid utan dig

två långa år har gått sedan samtalet "jessica har dött"
tvi tusan vad ont det gjorde och fortfarande gör.
och tvi tusan vad jag saknar dig!
vi var en udda duo, du & jag, jässica!

ibland spelar huvudet upp bravader vi haft för oss, som en film.
man kan inte låta bli att skratta, sen slår det mig att det bara är jag som skrattar.
cykelincidenten i tydinge, när vi lånade en cykel på obestämd tid och M gjorde oss ovänner.
trots att vi blev ovänner så gick vi hem ihop till mig och vägen gav plats åt ett jättebråk:

moget att skylla på mig!
hur jäkla mogen är du då?
ska du snacka din idiot!
du är ju dum i huvudet, du och din jäkla tandställning kan kyssa mig!
tss ska du säga, gå och klipp dig istället!
det är inget fel på min frilla!
som om det skulle vara fel på min tandställning då?
dessutom skyllde jag inte på dig!
jag sa inte heller att det var du!

hahaha han är ju dum i huvudet! och hennes jävla cykel!
vi drar och köper cola istället!

sen var det ur världen
det är en dag med mixed feelings - man blir ledsen, man blir arg, man skrattar och blir varm i hjärtat!
hur är det möjligt?


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Bra och fint inlägg!

2010-04-07 @ 19:10:18
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: icca

<3

2010-04-07 @ 20:29:36
URL: http://angelicamittliv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har oxå varit med om en vän som gick bort alldeles för tidigt... som du säger gör ont fortfarande.



Ser scenariot angående cykelincidenen framför mig.. ler men vem var M?



Ha det gott Kram!

2010-04-07 @ 22:18:59
Postat av: lotta

macke hette han som gjorde oss ovänner. cykelns ägare råkade vara uppe vid sjön dit vi cyklade så han sa att jag skyllde på henne och hon skyllde på mig.



ja det gör ont när man mister någon som man borde bli gammal med!



ha det fint!

2010-04-08 @ 10:01:19
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0