to find time in between

sitter här och tycks sucka med jämna mellanrum!
pendlar mellan psykologiarbeten och interaktiva högskoleprov.
psykologin är nästan färdig, sen återstår bara ett arbete till. i psykologin.
religion b arbetet ska vara inne på tisdag senast 23.59.
det ska hinnas övas till högskoleprovet på lördag.
var hittar jag tid att leva?
det är väl lika bra att skita i livet och fokusera på skolan, så slipper jag bli besviken.
skulle behöva en rejäl kick av livet, bara pysa iväg till en storstad och leva en kort stund.
ibland känns det som man skrivit på en dödsdom.
inte att jag kommer o dö, utan bara hoppat över själva levnadsdelen.
men det är ett pris jag får betala just nu.

fram tills nu har jag tyckt det varit awesome att pusha mig själv till att ligga i toppen,
men jag börjar ångra det när testresultatet var låångt ifrån ett mvg.
det var knappt ett vg.

nej skärpning fröken harneborn!
sluta gnäll och kämpa vidare!
ja ingen har väl någonsin tagit sig nånvart med gnäll?

i skrivande stund brinner det nog i köket!
lättklädda brandmän= resultatet av eldsvåda?
låt det brinna!

tata

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är duktig, kämpa på, lovar det kommer att ge resultat... även om det känns j-vligt surt och kan vara förbannat tråkigt... booo...



Vad är du inne på att läsa sen? Psykologi är ju jäkligt intressant, men finns ju en uppsjö av spännande saker på högskolan/univeristetet...

Kram på dig o Tack för en trevlig blogg... :)

kanske ett minus... lite bilder gör det alltid roligare ;0)

2010-04-08 @ 18:38:31
Postat av: lotta

framtidsplanen är polis, men behöver ett par år till för att mogna och jobba på en del brister som humöret och kondisen :)

närmast hoppas jag på att komma in på kriminologiprogrammet! även om jag kanske velat läsa psykologi, krävs ganska mycket mer än jag kan åstakomma!

lovar att lägga upp bilder, men just nu lever jag med en galen frisyr och ett par hemska pyjamasbrallor!

till nästa helg lovar jag att lägga upp bilder, har min fria helg då!

tack för att du läser, vem du nu än är :)

kram

2010-04-08 @ 20:13:38
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ahh... intressant.. kriminologi är lockande, och att känna att man tycker det e kul att gå till jobbet är viktigt... tänkt att ha ångest varje dag i x antal år... nej ve o fasa!



Härligt med lite bilder... jag fastnade för din blogg för du skriver på ett sätt som tilltalar mig och så är igenkänningsfaktorn ganska hög :)

Trevlig fredagskväll tjejen!



Kramiz!

2010-04-09 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0