time for team stefan!

även om team damon har en lite hetare ledare!
pausar med vampire diaries!
tänk vad ett paket kan göra!
hämtade ut nelly-paketet innehållandes en väska, kavaj o ett armband!
kanske inte skulle erkänna det, för mamma tror att jag bara beställde kavajen!
men här är förklaringen riktad till mamma:
du kommer aldrig tro mig, jag är sveriges största bloggerska (för att vara smått sarkastisk mot vissa) så jag har nu blivit sponsrad! och jag blev typ helt jättekänd, flyttar till sthlm och visar upp min bästa sida efter ett par drinkar! love u!
usch nej. handen på hjärtat så skulle jag inte vilja leva så.
sne självbild och hemska operationer, inget privatliv.
Nej tacka vet jag känslan av att hårt arbete lönar sig!
den sanna förklaringen, BLUNDA NU MAMMA, är att shopping är värsta botemedlet!
förövrigt är jag klar med ena psykologiarbetet! thank u nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0