ta dig samman människa!

känns som ja stressar ihjäl. kan man dö av stress? ääh.
måste beta av ett arbete i hundranittio typ.
sen är det ju bara 3 kvar. denna veckan.
om tre timmar sitter jag hos frissan.
blir jag skinnhead ala britney då? knappast.
vad ska jag göra med mitt hår?
det blir väl ett infall i vanlig ordning!
sen vidare till oppmanna för att vara försökskanin! haha.

jag som tänkte ut och gå en lång sväng..
inte för att allt slutar där, nej, till på köpet måste jag rensa ut och göra iordning då norrland kommer på söndag.
fredag och lördag jobbar jag.
var ska jag hitta tid? någon som säljer sin tid till en billig peng?
varför stressar jag upp mig? brukar fixa biffen iallafall.
nu släpper vi detta. oh pluggar. och ser glad ut.
som en klad hest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0