sunglases & shoppin. i love life!

shoppade för hela 149 kronor inne i stan!
jag ♥ rea! 2 skitssnygga tröjor.
två timmar sen drar jag till morfar, vidare till mamma!
måste hämta bilen & bränna skivor annars blir det en trist roadtrip!
beverly hills visas på tv. haha.
brenda dumpar dylan och det där är det sämsta jag sett i hela mitt liv!

måste bara tipsa om en foundation som är helt skitbra!
isadoras(!) 16h active moist.
brukar inte använda deras smink, ja förutom ögonskuggorna, men den ska jag köpa hem på lager!

nu ska jag ut och chilla på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltid nice med lita nya grejer :) Vad blev det för tröjor? nyfiken

Ha en trevlig kväll... :)

2010-04-15 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0