stirrade döden i vitögat!

kanske lite överdrivet, men cuttade mig så jag höll på att svimma!
vet inte riktigt varför jag hade kniven, eller varför jag höll på att mista tummen.
jag är galet trött idag. helt off!
borde kanske låsa in knivarna tills jag är hundra i skallen igen.
känner mig ap-gammal som skippar festandet idag, på min lediga helg o allt!

lina är på väg hit.
så jäkla skönt o kunna ringa o säga "sugen på en film?" "yeah vi ses om tjugo minuter"
helt klart värt de hundra milen som kördes igår!
för att inte snacka om det eviga spingandet i trappan!

har inget vettigt att säga idag, inte för jag brukar ha det heller!
haha.
imorn putsas det fönster mest hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0