solen, jag gör dig sällskap!

tror bestämt att kära bettan (datan) & jag flyttar oss ut på den stora balkongen och fortsätter att vara flitiga i solen istället!
snart klar med mitt sekt arbete i religion B. sen är det bara att dyka på psykologin.
det är egentligen synd att jag gnäller för att jag har tråkigt, för jag har häcken full!
kanske inte så jäkla roligt, men är iaf ockuperad till max!
jag är en sån där idiotisk tidsoptimist!
väntar ofta in i det sista innan jag blir klar, stoppar allt i kinderna som en jäkla hamster!
skum liknelse men jag har det mesta halvfärdigt och ändå så ska jag sitta på arbetena tills det nästan är försent!
resten av dagen består i vanlig ordning av skolarbeten! harregud skaffa dig ett liv! jo jag är på G.
räkfrossa står på matsedeln. så jäkla gott att käka de små (fd) liven!
en liter vin hade inte suttit fel!? men tanken på att det är måndag för mig ett par meter utanför fönstrena och hamnar hos A-lagarna. dom har säkert trevligt men är inte så sugen på att joina dom!

knivigast av allt är att lösa problemet NÄR med icca!
haha. hur svårt kan det vara egentligen?
tydligen helsvårt för vi har ännu inte löst det!
nya sonnenbriller behövs inför roadtripen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0