snap! i lost it! bad..

pendlar mellan raseriutbrott & hysteriska skrattattacker!
jo tack jag mår bra!
i brist på sömn så tryter humöret..
ja annars med, minus oförklarliga skratt!
i min ensamhet med dessutom! stabilt!
mitt internet är av toppklass!
skänker en hyllning till nördjävlen som uppfann det!
congrats, du tillför känslor till mitt annars så neutrala gråa liv!
min hjärna har nog exploderat ett X antal gånger idag!
ett arbete som ska in och ett internet som tydligen bestämmer helt på egen hand när det behagar att fungera!
imorn plockar jag fram den vänliga tonen och ringer efter en lösning på problemet!
det innebär på momangen! annars förtrycks den vänliga tonen av ett besatt monster!
för att förtydliga det ännu mer så: fröken harneborns rätta sida!
nej men seriöst betalar man för något så ska skiten fan ta mig funka oxå!
annars vet jag bättre och roligare sätt att slänga pengarna i sjön!

nu har jag iaf gjort det värsta grovarbetet till religionB.
fattas bara finslipningen.
så vi hörs igen vid 6 tiden imorn typ, för jag tycks inte gilla att sova ut!?

G´nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0