seriöst.?! det suger att klassas som vuxen!

hejsan skitdag. tack för att du sätter fart på blodomloppet, för det är inte så att jag motionerar!d
satt på lektion idag och vips så såg jag mig själv strypa matteläraren!
haha. alltså inte i verkligheten, utan som en slowmotion-film i skallen!
hur frisk är jag då?
det är en retorisk fråga.. om ni undrar!
har en hemtenta. och har kommit till en uppgift som skulle kunna få mig att begå bestialiska mord.
det går alltså inte bra för jag sitter fast, och det brukar irritera mig.
hursomhelst anyhow, tog jag med den förbannade hemtentan och bad om hjälp!
tyvärr kan jag inte hjälpa dig! vadå inte hjälpa mig? du har väl skapat hemtentan din idiot!?
till saken nu, där sitter jag på lektionen, snart 24 år gammal och kände för ett utbrott ala lotta på 14 år.
kan man bete sig som man gjorde back in the days?
jag har blivit så gammal att jag kompromissade:
släppte matteboken hårt i bänken, sa hoppsan lite sarkastiskt och gick ut och rökade.

nu sitter jag hemme och är arg, dock inte bara på den stackars läraren, som förövrigt smakat på mina utbrott!
fast då var jag typ 16. inte för att jag var mycket trevligare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0