olycka x 2

lilla fina skrämde skiten ur mig! GÖR ALDRIG OM DET!
men det finns dom som bara gör bilar, som min kloka mamma sa en gång för snart 5 år sedan.

skumexperimentet i filosofi är färdigt och inskickat!
likaså psykologin som jag glömde bifoga inatt!

jag höll på att dö av skratt innan.
snackade med jonna och tokan har brutit två ben i foten!
för att sprida lite skadeglädje så tänker jag berätta historien och måla upp den bild jag fick:
jonna är full, som bara jonna kan. hon är på skidsemester hos elin i norge.
fyllot går upp eller ner för uppfarten till någons place, på platta skor och trillar och bryter tydligen ben inne i foten.
hahaha. hon hamnar på sjukhuset, där ALLA (döm till hennes förvåning) snackar norska och hon fattar noll!
hahaha. nej nu fick jag ont i magen!

dax att sova nu. tror jag.

längtar efter minilovet nästa vecka igen!
när jag ändå är igång och längtar så längtar jag till nästa helg, då det vaknas HEMLIGT och fest!
eftersom det är hemligt och mamma/mange är mina största fan (ja här får man nöja sig med det, snålt med autografskrivande) så får det vara hemligt för alla. utom lina!
nej nu blev jag paranoid och inbillar mig att mamma kommer hota ur hemlisen med en yxa!
det förvånar mig inte, hon är en riktig toka!
men jag älskar dig ändå mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0