Ni stör min lunch era nötter!

Sitter i skolan och har nyss käkat lunch i form av en fralla och Iccas efterrätt som var ett twix från 1999! Haha. Men nu ska jag inte vara otacksam, det är tanken som räknas! Det sitter en bunke nollor & nördar som flinar som fjortisar för den ena har en kvinna som han raggar på, på nätet.! De vet att vi sitter här, men de tycks bortse från det då de inte sparar på några detaljer. Allt från spännande bilder via cam till eventuella homosexuella upplevelser. Usch. Dom får visst finna kärlek vart dom vill, men jag vill inte höra vad dom gör via cam. Läskiga. Nu delar dom erfarenheter och jag tror jag spyr. Nej ut och röka innan vi börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0