morning! eller middag! whatever dudes!

jag vaknade upp på en annan planet idag!
jag ska då aldrig mer göra högskoleprovet i sådär 7timmar för att sedan dra direkt till jobbet, ett tio timmars pass! aldrig!
min söndag spenderar jag ihop med jehovas vittne! ja alltså via nätet, orka ha hit dom!
ett styck arbete i nyreligiösa rörelser ska göras och congrats jehovas - jag fick den stora äran att klassa er som en sekt eller icke!
men jag är en sådan hemsk människa som har förutbestämda åsikter (om allt) och merparten av religiösa människor är med i en sekt.. men hur man sedan definerar sekt är en annan femma!
cravings! aaah jag vill svulla (käka äckligt onyttigt) men en kycklingsallad låter gott! och fruktsallad. och chips!
är nog mer hungrig än vad jag vill erkänna, för det innebär att jag måste hoppa ur min söndags(helaveckan)-pj!
palla.

min kära bror brukar vara lättlurad.
benny det brinner! kom hit!!
och köp med dig mat?!
funkar den? troligen inte.. får nog ta och fila lite till på den!

Kommentarer
Postat av: Jennifeeeeeeeeeeer

Benny har köttbulle mackor till dig , komsi komsi

2010-04-11 @ 18:21:43
Postat av: lotta

whaaaaat? de bommade jag :)

tror jag tar en raincheck på den mackan till helgen då jag är ledig, kanske kan byta bort mackjävlen mot grillat o öl? :)

2010-04-11 @ 22:27:21
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0