kompis det går bra nu!

telefonen ringer när jag sitter på bussen in till stan:
"är du fortfarande intresserad av jobbet?" eeeh jaa ta hit det!
sommarn är räddad, lika så min mage!
ibland har man sånt flow i livet, och det har jag nu.
snälla du som styr över das flow: låt det få vara såhär ett tag! tack.

varför går inga snygga människor på museet i kristianstad?
minus mig själv, men orka lägga in en stöt på sig själv! haha.

lönen är kommen idag, och jag ville hoppa högt av glädje.
shoppingnerven började rycka: köpte en skitsnygg ring + 3-i-1 ögonskugga för hela 79 kr.
skulle nog kunna brännt mest hela lönen på skor.

stack och käka på grafitti med min favorit!
ska baka till hennes mamma och övertala henne att dom ska åka till thailand!
varför? jo för då bokar jag mig en resa ner till djungeln!

nu sitter jag på jobbet och har laddat upp med en jäkla massa arbeten!

sup lugnt! bete er! gör allt jag inte gjorde ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0