kommer det mer snö kan ni vänta er ett världskrig!

haglade fan igår. cp-väder!
nu skiner solen, och det är bäst den fortsätter så, för om jag ser mer vinterrelaterat skit så ska det bli ett sant nöje att döda väderguden! orka att det snöar/haglar i slutet av april!?
bion igår.. nog för att robert pattison(?) twilight-nissen, är ful men jag tycker han är rätt kass skådespelare!
skämdes vid vissa scener.
den var okay att glo på.. lite sorglig. lite långtråkig.

sitter och pluggar inför dagens prov i språkfilosofi.
det går nog vägen.

sen ska jag hoppa på bussen till värestorp(!) haha jodå dit ut går det tydligen bussar!
lina hämtar upp mig och vidare till oppmanna city!
fixa lite skit.

sen hem till jeppe och nettan, för att bli färdig med hemtentan i matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0