jag önskar jag hade en burk

en burk att stoppa hjärnan i när den blir för mycket!
massa att göra och jag orkar typ ingenting.
håller på att svälta ihjäl - palla resa sig upp o laga.
kan nån komma hit o ta ett glas vatten?
haha. guud vad jag önskar att jag hade en slav.
inte en assistent, en slav.
en i ögonfallande slav.
jajodå!
fast jag hade inte ens orkat skrika på slaven.
o jag undrar varför jag är singel? haha.
nej upp o hoppa nu fröken! annars ställer jag in nästa fredag!
kör lite morot vs piska på mig själv. vem vet, det kanske funkar.
fast jag låter inte särskilt hotfull.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag gillade filmen.. hehe... en moped var inte igår man satt/åkte på :)

Jag trivs bra med o va singel, men det e klart iböand hade det ju varit mysigt att ha ngn som passar upp på en hehe....



När hade du kille sist?

Ha en trevlig kväll :)

Kramiz!

2010-04-28 @ 21:57:27
Postat av: Lotta

haha ja det är par år sedan man åkte moppe :)

jag trivs skitbra som singel, men ska ja nu ändå skaffa mig en slav så kan han lika gärna vara snygg :)

började göra en lista på varför jag är singel, utifrån mindre önskvärda egenskaper :)

typ i 8 månader, men det är inget å hänga läpp för!

kram

2010-04-28 @ 22:02:04
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej min favvobloggare :)



KLart han ska va snygg om man nu ska ha ngn.. :) Kan säga att jag är en envis jäkel osm inte ger mig i första taget och jag vet vad jag vill ha, så vissa killar klarar inte av att man är självständig och inte behöver han ngn "dadda"... Känner igen mig i dig.. och det är skönt att det finns andra personer som är som en själv :)



Fortsätt blogga du e grym! :) Nu ska jag bobba på lite här.. Kramizar!!

2010-04-29 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0