Jag är en jätteidiot!

Står ute o väntar på mamma o mange, ska dra till ikea och bränna mammas pengar! Haha. Till saken nu: jag tyckte det susade i säven (blåste i röven) och döm till min förvåning så sprack strumpbyxorna! Tänkte jag skulle se hur pass och kom på den briljanta idén att spegla mig i portdörren. Där står jag och glor mig i arslet för att se hur stort hålet var. Vad händer? Jo grannjävlen kommer ner för trappan! Cool som jag är så tänder jag en cigg och låtsas att mina solglasögon är så mörka att jag inte ser honom! Note to myself: sluta tro att alla idéer är bra!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fy fan vad kul... ser det framför mig... själv hade jag låtsats att jag skulle plocka upp ngt på marken eller dyl och förmodligen blivit röd som en tomat i fejjan... :)



Lite bilder vore nice i bloggen!

Kram!

2010-04-25 @ 20:26:42
Postat av: Lotta

det var döpinsamt! plus att jag fick gå runt på ikea med dom strumpbyxorna!

tur att det inte var den snygga grannen, då hade loppet varit kört :)

jag jobbar på bilder! du får titta på videoklippet sålänge :)

kram

2010-04-26 @ 21:22:53
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0