hells angels vs lotta! 0-1



mange har köpt moped!
jag vill med köra runt och vara ganster!

å ja, jag är HELT medveten om att jag ser ut som en retard, men det är okay!
varför visar jag tänderna? haha.
nog för att jag ser ut som en idiot när jag koncentrerar mig men inte att det var så illa.
vet dock inte hur man roterar skiten, så ni får göra som jag:
inbilla er att jag ligger på sidan och kör! im that awesome!
kort snutt men det var nog allt mamma klarade av att filma!
hells angels må ha nekat mig och min gröna cykel men nu kommer jag bli deras ledare!

Kommentarer
Postat av: icca

hahaha va söt du är lottzi

2010-04-27 @ 08:18:13
URL: http://angelicamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0