helan & halvan, det är vi det!

nu tänkte jag skalla väggen och däcka rätt upp&ner!
madde (frissan) är ett underbarn, hon är typ skitbäst!
spenderade hela dagen med min fina lina!
det är helt sjukt hur allt kan kännas så bra igen!
ett plus i kanten är att hennes mamma är tokig i att renovera, duktig med ska jag kanske tillägga.
anyhow så har dom en hantverkare, A, snygg sådan. han ska få en takläggar-assistent!
vare sig han vill eller inte! en lydig man är en bra man! haha.
så mamma: miljonförsäkra mig, klumpig som jag är.

nej nu orkar jag verkligen inte mer.
ett lazy-eye och det andra klarar inte av att stå emot grupptrycket! MES!



hur som haver älskar jag dig som liten är.
o vart du dig i världen vänder står jag där med mina tänder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0