Hejdå fria världen! Hej psyket!

Jag tror att jag ringer dårhuset frivilligt nu! Internet har funkar ganska bra. Men vill ni veta vad jag sysslat med de senaste två timmarna? Försökt skicka in mitt arbete. Status på det- mordiskt irriterad. Imorn ska jag ha pengarna tillbax, jag betalar seriöst inte för detta skitet! Så kära jävla hyresvärd, om du mot förmodan skulle läsa detta: imorn ska du få höra på en människa som utan att skämmas snear loss som en tvättäkta cpidiot! När jag ändå är så jävla trevlig ska jag ge er en gratislektion i svordomar, i alla dess former o böjelser! Jag håller seriöst på att bli galen, så galen att tunga mediciner inte hjälper utan enda botemedlet är en knuff ner för ätta-stupet.!

Kommentarer
Postat av: Rayanellen

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-08-10 @ 08:57:54
URL: http://rayanellen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0