G´nite skåne! Hello Stockholm!

dax att krascha sängen.
har en låång bilfärd framför mig.
har dock redan tänkt ut hur jag ska roa mig själv:
- jag ska intala mig själv att jag the most awesome rockstar och sjunga tills jag tröttnar på min egen röst!
mixat skivor så jag kan variera mig, för det måste en rockstar göra!
- har en hel del deep issues med mig själv att ta tag i. med andra ord en lång schizofren resa!

nej dax att sova.
har en tendens att vara äckligt morgonpigg!

roar mig med att lägga upp dagens shopping imorn bitti när jag kammat mig!
att kamma sig är förövrigt rätt så jobbig, jag kör på djungeltema - vilt som tusan! haha
nu kryper dålig humor fram, helt klart dax att stänga igen butiken!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det super skoj och bara njut! :) Puss

2010-04-16 @ 08:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0