en död askungen är en bra askungen!

den lilla oäktingen(?) lyser med sin frånvaro när det vankas storstäd & tvättning!
grattis disney ni har skapat en oduglig sess-jävel som gör allt annat än att masa sig hit och hjälpa till!
hmm. kanske skulle önska mig ett par styvsystrar? så de kan göra skitjobbet?
och en piska. måste ju ha kontroll på dem!
det låter som om någon är ett tvättäkta manssvin! jaajodå!
såna behövs kanske till något.

annars tänker jag önska mig den läskiga gubben som exprimenterade fram frankenstein!
han kanske kan trixa och trolla med mina dammråttor, och sedan "IT´S ALIVE!"
det måste vara miljövänlig städning?!
det hade varit awesome fan ta mig!

ge mig! nuuuuu.! harregud vilken tid det ska ta!

utmärkelsen till världens lataste städare går till: ingen mindre än mig!
jag gillar att vinna så jag är inte ett dugg ledsen över titeln!

jag har kommit på hur man städar toaletten på ett par minuter:
*ut med allt som inte sitter fast.
* kleta ut lite rengöringsmedel här o var.
* full patte på duschen och voila! det är rent!
och dyngsurt. haha. men det torkar så småningom!

kanske skulle testa det i de andra rummen?
låter inte alls som en bra idé på parkett golv..!?

Kommentarer
Postat av: johanna

Toalettstädningen är en klassisk hyttstädning... effektivt o så slipper man befatta sig med snusket :0)

Kram!

2010-04-20 @ 19:28:49
Postat av: Lotta

haha tusan! jag som trodde jag uppfunnit värsta idéen :) hursomhelst så är det de ultimata sättet att städa toan på!

kram

2010-04-20 @ 19:45:38
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe.. :0) Jag brukar oxå använda mig av det sättet.. har precis gjort det faktiskt... spraya på medel och låta verka en stund o sen ta väck skiten med slangen... simsalabim! :) Trevlig blogg förresten!

Pusssss!

2010-04-20 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0