denna tjej saknar taktkänsla

inte så att jag dansar, förutom på krogen och orka bry sig om taktkänsla där!
ibland slår det mig hur taktlös jag är.
jag tänker/menar såhär med en mening men den blir helt galen.
eller då tankar trillar ut trots att jag inte är beredd på det.
att tala är silver men tiga är guld, det är kanske förklaringen till varför jag inte är miljonär!?
jag har trampat på en å annan tå den senaste tiden, men jag menar väl.
jag vill att du ska vara rolig och lycklig, inte olycklig bara för att jag ska ha kul.
jag vill att du ska ska göra det du vill i livet, även om det inte stämmer överens med det jag vill, men att vi fortfarande kan hänga och dingla! och ha kul.
när jag har sagt detta till er har det inte låtit såhär men det är vad jag menar.
im sorry guys. jag är en idiot ibland. som menar väl.
o ni gillar mig fast ni vill strypa mig ibland!
för jag vill ofta strypa er men jag gillar er!

nej nu ska jag lokalisera "grannen" som förövrigt är rätt snygg!
jaajodå hitta kikaren i källaren och ge sig ut på tigerjakt!
icca säger att jag är läskig. det är jag nog.
kanske vill han gifta sig med mig?
haha kanske borde fråga vad han heter först!
creepo

flytta aldrig till min gata!
för jag har livlig fantasi och rätt mycket fritid.
tyskarna i trappen bredvid är inte terrorister, utan hederliga arbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0