annandag påsk, vad sysslade jesus med idag?

jaha nu har väl jesus dött klart och hela paketet?
skitpåsk! fick inte ens ett påskägg (pik till mamma)
ska snart bege mig till glimmen city och vidare till ekohallen. eller är det eko?
ska köpa det största ägget jag hittar och fylla det med både det ena och det andra!
glad påsk lotta önksar din största beundrare.
undra vem det kan vara?
den ska jag sitta och fundera på hela natten lång. typ.

plugga och film låter som e utmärkt måndags(?) syssla..
det är fan döösvårt och hålla reda på dagarna.
det har ju varit söndag sen i fredags typ.
annars händer det inte särskillt mycke i mitt liv.
har påsklov som alla andra snorungar och tänker inte orka göra ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0