a slopy mess!

nog för att jag ställer upp i kök när jag bakar, men iccas kök + unge såg ut som kriget!
tyckte det var väldigt hyggligt av mig att dela med mig av smeten till neo.
men när slutet var nära och ungen långsam fick jag den briljanta idéen att skynda på så jag fick det sista.
det sluta med en rejäl klick cholkadsmet i håret på neo!
icca bara aah som du grisar. jag var beredd att haka på men skrattet avslöjade mig och jag fick erkänna att jag tappade den i håret på honom!
sen blev det snabbtvätt alá lotta: huvudet under kranen i köket!
nu ska jag ta och värma lite lax & potatis som följde med hem från mamma!


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Kolla gärna in min rit/målar blogg:)

2010-04-07 @ 10:46:36
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0