a lonely night @ work

sista natten på jobbet denna vecka..
sitter och väntar på att shaun of the dead ska börja.
den slutar lagom när jag slutar.
så jäkla skön den filmen!
den kanske lättar mitt humör?
rätt så arg hade moodringen visat om jag ägt en sådan. kanske inget ovanligt? nej.
läste en artikel där det stod varför svenska män hämtar en fru i thailand - vi är för argsinta och sura.
jag kommer alltså aldrig bli gift!
en svenne aldrig kommer bli min man, jag blir skogstokig ett par gånger om dan, för att inte tala om när jag surar! men då slipper jag kasta mina gener i sjön! (beblanda dem med något pucko och förstör de mina)
en italienare kanske skulle kunna stå ut med mig? de stackarna är ju vana vid arga kvinnor!

känns det bättre nu?
nja jag är arg. men jag sitter i valet och kvalet om jag skulle unleash the rage?
har en sisådär 30 min på mig att bestämma.

en cigg på detta.
ha, inte nog med att jag inte blir gift, jag är en dålig förebild med!
rättelse: jag föregår med varnande exempel!

tata!

Kommentarer
Postat av: anna

Gå gärna in och rösta på mitt bidrag nr 6 i fototävlingen hos http://sunstreet21.devote.se/ eller klicka in via min blogg:) Tack snälla!

ha en fortsatt bra påsk!

2010-04-04 @ 16:36:32
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Ny konversation ligger upp nu som läsarna bett om. Har halsfluss så jag kommer uppdatera mycket inför min New York-resa. Många foton och mycket skoj. Kolla in många gånger, cause you'll like it ;) ♥ ♥ ♥

2010-04-05 @ 10:35:40
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0