om man jobbar kan man spendera..

gårdagen spenderades @ work. en seg kväll.
idag plockade mamma upp mig kring middag & vi stack till ikea.
man åker dit och ska bara ha något, men kommer alltid hem med lite mer än tänkt!
handlade iaf en bänk som nyss är ihop skruvad i hallen, med lådor i där man kan förvara saker.
plus massa ljus, blomma, brödkavel, slickepott & bakformar.
kanske inte så svårt att lista ut vad jag ska pyssla med under de kommande dagarna :)
nu så kan jag stryka projekt hallen.!
sovrummet eller vardagsrummet står på tur. tror det blir sovrummet, billigare!

söndagssteken står och puttrar på spisen och om knappt en timme är one tree hill på tv:n.
sällan älskar jag söndagar, men idag gör jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0