jag har lov som alla andra barn..

.. och jag älskar det fan ta mig! :)
dock var jag i skolan idag och gjorde ett prov.
stack en sväng till ikea och sen igång med storstädningen!
fine, ungar firar kanske sitt lov på annat vis, men nu när städningen nästan är över så har jag ju resten av lovet kvar! sen ska jag på med gummistövlarna och ut & hoppa i vattenpölarna :) den känslar är oslagbar!

ibland kan jag verka som en dålig människa i andras ögon, folk ser det som ligger på ytan och därefter bildar de sig en uppfattning! men helt ärligt, jag är en ödmjuk människa fram tills någon trampar mig på tårna.
visst tappar jag humöret ofta men är inte långsint.
ibland undrar man varför alla inte har den uppfattningen, men ganska snabbt viftar jag undan den tanken.
jag lever mitt liv och jag skäms inte för något! allt som har hänt har gjort mig till den jag är idag, och jag är jävligt stolt över mig själv! jag finns inte till i denna värld för att behaga alla andra, lycka kommer trots allt inifrån!

onsdag kommer att bli en dag att minnas! jag är så förväntansfull.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0