jag är inte lika ung som förr..

.. vilket är ganska logiskt med tanke på att jag blivit äldre :)
gårdagens party sitter kvar i kroppen, men det var verkligen värt en söndag som inte är en minnesvärd dag.
fast gårdagen lämnade vissa tankar och känslor som hänger kvar idag.
utelivet i malmö är så mycket bättre än här hemma!
varför envisas man att stanna här? envisas jag? eller har jag bara inte hittat den motivationen?
vill jag flytta om jag inte har världens möjlighet framför mig?
nej usch, det är söndag och verkligen inte en dag som ska spenderas med att reda ut min tankebana, tiden räcker inte till på långa vägar. är nog en kanska komplex människa. eller är jag inte det?
nej nu lämnar jag det och skickar mina tankar på bättre vägar.
imorn är en ny vecka, med spännande saker på schemat :)

nej ner och handla och bort till icca på söndagsmysmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0