I'd Rather

varit i LA hos alex än i denna galna stormen.
helt sinnessjukt vad det susar i säven utanför fönstret.
att det varit fredag/lördag istället för söndag.
varit bekymmersfri istället för sjukt pressad över saker o ting.
varit i södertäljes ghetto med lina än i broby just nu.
biblen o jag är inte på samma nivå. o arbetet håller på att göra mig galen. man kan inte berätta utifrån en persons sätt att se en annan människas liv utan att blanda in hur jag själv ser på saken. skriva saker är ju en tolkningsfråga. kanske ligger problemet i att jag illa tvunget tydligen har en åsikt om allt.?

men trots allt som snurrar runt just nu i huvudet så ser jag min resa på vägen till framtiden klart och tydligt även om jag vet att okända och oförutsägbara saker kommer dyka upp längs resan. detta tack vare att syreomsättningen tycks vara tillbaks. som en uppsnörad korsett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0