i love 2 be a rich bitch :)

äntligen! efter allt slit gav det utbetalning. pengar + extremt nöjd med min insats = en bra kombination!
imorn är min lediga dag från skolan och det ska bli så skönt att bara vara utan en massa måsten!
dock blev jag arg i skolan idag, vill så gärna läsa samhälle & historia C, vilket dom erbjuder i Hässleholm
(tack frida) men rektorn på skolan måste godkänna det! vilket han inte lär göra för han nekade mig till att läsa över sommaren! köpa bärbara datorer till gymnasieeleverna kan dom men inte se till att ge mig som komvuxare en lift på vägen.! Aja än är inte sista kortet lagt! bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!

jag skulle behöva ett gott råd just nu. dock är det bara två som vet min hemlighet, fast ingen av dom vet hela histiorien för den fortlöper ju under tiden.

jag vill ta chansen men den korrekta sidan av mig vill backa. för aldrig krig mot er själva, ni förlorar hur som helst!


Kommentarer
Postat av: Frida

Förjävligt om dom inte kan godkänna att du ska läsa kurserna, om så i hlm! Det är ju du som sliter, inte dom - alltså borde du ha sista ordet! Håller på dig!!:)

2009-10-22 @ 11:24:21
URL: http://dafrude.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0