det började bra, men gick snabbt käpp rätt åt helvete

nytt extrakneg- hur bra som helst. ska snart dra upp till familjen B-R o lära ungar veta hut! :)
saknar morfar. gubbfan! jag vet varifrån jag fått min envishet!
min favorit-nettan har varit här o hjälpt mig med den förbannade ikea säng, visst är de skitbra grejor ibland
men det gäller BARA när man har bruksanvisningen.
men nu slipper jag gå ner o köpa fler plåster o det är alltid en fördel.
Ska slänga igång Da Vinci koden när jag kommer hem, den ska diskuteras i skolan imorn.
på tal om imorn så består min fredag av skola, csk o tvätt - vilket jävla fredagsmys!?

för övrigt fyller pappa år idag! congrats.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0