de som är

helt underbara utan att anstränga sig - de är helt bra att ha.!
Morfar är bland de bästa som finns, även om han är burrig.
Farmor tvingade mig att gå upp säkert 5 kilo idag med hennes übergoda pannkakor!
Nu ska arbetet jag intervjuade farmor om renskrivas..
helst av allt skulle jag nog bara vilja somna till en film.
Men som både morfar och farmor säger - alla borde uppleva en ordentlig kris;
det är då man kämpar hårdare och så småningom får man ny energi.

tänka sig att det ryckte till i mungipan igen.
kommer på mig själv när jag sitter här och små ler sådär fånigt, härlig känsla. :)
vad det är som får mig att le förtäljer inte denna historia,
men precis som förr så får inte folk reda på det och sprider ut det så hittar dom på egna versioner!
nej denna hemlis sparar jag till det som inte är gjort av plast och annat skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0