är jag inte färdig snart?

Jag har häcken full, på gränsen att man inte klara av allt som surrar runt omkring en.
På gränsen till galenskap? På bristningsgränsen?
Nej det är bara att bita ihop och gilla läget!
Ska ta och plugga lite till, sen ut med sudden, sen städa FH, sen plugga lite till.
Så sett är livet långt ifrån spännande, men det är nog så det är.
Jag går här och väntar, det är nog det värsta jag vet - att vänta.
sker det? sker det inte? sker det i tid? det utvisar tiden. kan komma på bättre saker att göra, än att vänta!

morfar fyller år idag!
och idag är det 4 år sedan något annat hände.
minns det som igår,hur dum jag såg ut :) gud jag saknar skiten ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0