to find time in between

börjar bli en aning stressad inför jullovet.
massa saker att göra i skolan och allt mindre tid kvar.
dock har jag en fördel - polerna som tiden ska pendla mellan.
fullspäckad vecka i skolan men små stunder av annat underlättar tankehärvan som brukar uppstå!
blir sjukt tankespridd när jag inte kan se målet, kanske inte just mitt mål,
men andra människors mål eller tanke bakom handlingar..
det är trots allt min väg och den som vill vandra här får nog visa mig sitt mål.
inklusive mig själv, jag traskar avigt och rätt på denna väg, vet inte alltid varför eller vart jag vill.
och eftersom jag kräver saker av mig själv, gör jag det av andra med!
tisdag är nog denna veckas höjdpunkt. minus skolan. men ändå.

nej nu ska jag dra ner till morfar o tragga lite skit o hjälpa honom.!
sen hem och plugga

kompis - de går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0