så kan det gå när inte haspen är på.

gårdagens plan blev sådär lyckad.
vinet hälldes ner snabbare än orden kom ut.
mixen blev 70%vin kontra 25% plugg. de andra 5 % var tankespridd.
vinglade ner mitt i natten för jag glömt att plocka upp min tvätt.
starkt jobbat Lotta!
vaknade med cpiga ögon.
tror på fullaste allvar att någon varit här inatt o snott mina.
hursomhelst, vaknade upp och bara "shit jag måste fan fixa samhällen". panik. stress. jalla jalla.
till saken hör att jag hade en mardröm om just mitt samhälle:
en läskig typ stod och pekade på mig och skrattade åt mig och upprepade "hela ditt liv kommer misslyckas" för att jag inte gjort samhällen i den takt de var tänkt. han förföljde mig hela livet.
for upp och drog i mig morgonciggen så snabbt att allt blev burrigt! hardcore nicokick!
slängde röven i soffan och satte igång arbetet.
och här sitter jag än hungrig och överenergisk, vill inte sitta still.!
grannfan stör mig med sin tinnitus-dammsugare, det ljudet gå mig på nerverna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0