ordning är för idioter, genier behärskar kaos!

här är kaos på hög nivå! Och med handen på hjärtat gör jag det inte lättare för mig.
jag kan kritisera mig själv som ingen annan, detta gäller som tur är bara skolan och min insats där!
har satt en deadline med mig själv, börjar undra om det var ett särskilt smart drag.?!
jag har en fördel - att locka mig själv med saker som jag vill ha om jag blir färdig i tid!
som föräldrar gjorde när man var mindre.
idag ska hela psykologin betas av, om jag är färdig innan kl 4 så unnar jag mig en flaska vin imorn!
visst är jag medveten om att det är onsdag imorn, till mitt försvar så är jag min egen chef!
det är även lill-lördag o eftersom jag jobbar på orginal-lördag så itänker jag unna mig själv det!
dessutom så blir onsdagens/torsdagens arbete mycket roligare att ta sig igenom!
blir jag färdig med alla arbeten denna veckan får jag ett par stövlar jag dregglat över ett tag!
fixar jag matten får jag köpa en ny klänning!
och när jag får betygen i alla terminens ämne och de motsvarar mina förväntningar så unnar jag mig en speciell julklapp :)

nej nu ska jag ägna ett par minuter åt att klappa mig själv på axlen, ge mig själv en spark i röven o ägna en tanke åt något som får mig att le!

Jag är sjukt stolt över mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0