i got my head messed up!

tankeverksamheten går på högvarv, men inte på det sätt jag vill.
jag är skeptisk,glad,nyfiken,förvirrad. varför? för att jag inte kan sätta fingret på det.
det gör mig galen på gränsen till .. ja jag vet inte.
ibland är jag så evigt tacksam att jag känner mig själv så pass bra, men allt går ju på rutin.
detta sker - jag reagerar såhär. det sker - jag gör såhär..
alltid samma visa. fast i en cirkel, inte en ond cirkel men inte heller en bra.
jag vill inte reagerar/göra som jag gör i vissa situationer men ändå gör jag det.
jag är nog förutsägbar när det gäller mig själv.
jag vet ju att saker känns så om man gör så vilket är bra men ibland måste saker kännas så för att kännas si istället.

nej nu ska detta skakas av och jag ska gå emot mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0