En dag med arbeten, som alla andra dagar

ibland vet man inte i vilken ände man ska börja, men det är bara att ta tag i det.
ska ge mig på rättskunskaps arbetet och sedan vidare till matten, ser inte fram emot det men det måste göras.
veckorna går allt snabbare känns det som, nästan för snabbt. lite mer än en månad kvar i skolan, vadå stressad?
jag hoppas innerligt att den 3/12 blir en dag att minnas, det vet jag nästa vecka :)
mycket har hänt men det bästa är utan att tveka: im back in the game!
beslutsångest har jag gällande fredagens tid hos frissan. lite rädd för vad jag får för mig. jag känner mig själv så pass väl att det lönar sig inte att grubbla på vad jag kommer göra, det är bara att glida med och gilla det som sker.!
nej om jag skulle sätta lite fart, innan jag vet ordet av är klockan 5 och slutar inte förens klockan 9. drygt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0