you can buy love, i just did!

jag överlevde julen. trots att grinchen lyste med sin frånvaro.!
sista veckan på detta året - den började bra och ska fortsätta så för att avslutas like a rockstar!
min mamma är stabil! en hel dags shopping och hon var med i alla affärer!
världens, eller årets hetaste skor finns nu i min ägo och jag är så jäkla kär!
skitlöjligt att vara nerkärrad i ett par fantastiska stövlar, i know.
men what the hell.!? kan ge er åtta miljoner anledningar till varför skor är att föredra!
okay kanske lite överdrivet, men en jäkla massa kan jag!
I & jag glodde på the new moon igår, jäkla slyna! det kvinnliga könet sure is dumb!
och blekfisen aka edward är så ful! ( no offense - du är säkert en trevlig prick )
dax att göra vid sig innan dag två på bio? avatar med L och mina stövlar!

tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0