so what if i failed? im still damn proud!

körde ordentligt på matten, enligt läraren!
men min uppfattning är annorlunda - jag är stolt trots att jag inte blev godkänd!
det som blev rätt fixade jag helt själv, att jag sen inte fixade allt stör mig inte!
det var trots allt en klar förbättring till det bättre och det är väl bra?
jag har ett läshuvud jag är grymt stolt över! att jag sen inte är ett mattesnille kan jag leva med!
ibland kanske det är nyttigt att kämpa, och det är bara att kämpa vidare!
fast hade detta gällt ett annat ämne, vilket som helst hade jag blivit ordentligt sur!
mamma blev iaf stolt över mig!
kämpar med det sista innan jag kan ta jullov!
det snöar och jag känner mig taggad till tusen - vill ut och åka pulka!
tacka fan för att barnasinnet finns kvar!

Besöket hos fröken doktorn var som förväntat - jag kände mig som en labbråtta!
men testerna gick vägen denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0