pessimistisk optimist? jo fan! Jag SKA gifta mig!

mina ögon vill verkligen inte mer!
känns dock lite meningslöst att ge upp nu när jag har en och en halv fråga kvar!
måste erkänna en sak: jag är fan kär!
Långt upp över öronen! haha fan va löjligt, men det är dagens sanning.
Detta i en dansk medelålders halvknubbig gubbe!
ett bevis på att kärleken må va blind!
KIM BODNIA om du läser detta - vill du gifta dig med mig?
ringen kan du köpa i en tuggumiapparat, hell jag kan tom köpa ringen själv!
Svär innerligt på att att om han hör av sig så ska jag lägga av med alla eventuella dumheter jag kan ha för mig ibland!
nej nu vill jag hellre gå o lägga mig för att vakna upp imorgon och se om han hör av sig!
Skärpning fröken H! du tappade tråden.

Dock besviken för att han var med i max 5 minuter i kandidaten!
men filmen var jävligt bra och sällskapet trevligt. som vanligt.

PS snela hesten fyller gammal idag! funderar å om jag ska ringa och röla "ja må hon leva!"
men hon är typ död när hon sover, hör inte ett smack.! hur kul är det då?

jag blir inte riktigt klok. är det för att jag inte förstår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0