i can´t figure you out, but i still look pretty when i´m mad!

jag tänker för mycket.
grubblar i oändlighet!
blir man klokare?
well, allt är relativt..
en sak är säker - jag måste kunna sätta fingret på saker o ting, annars blir jag knäpp!
imorn drar jag till staden, för må bra, för att belöna mig och många andra anledningar.
måste inom M. för att förklara läget.
flamin redhead. dark as the night. blondes have more fun.
i-landsproblem i allra högsta grad, men det innebär inte att det är lättare/svårare för mig!
skulle jag byta hårfärg skulle dagens vara flamin redhead!
L skriker nej högt nog att höras hit gällande redhead.
ska nog sova mer än en natt på saken!
mini kommer om 5 dagar. sweet!

back to being a plugghest!
gonna miss it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0