hamstrar på allt från andetag till minne till nya upplevelser, för tiden att andas, skapa minnen och uppleva nya saker finns inte

betat av ett slutprov och fått mitt samhällsarbete opponerat.
sådär lagom kul att få kritik från okända människor utan att kunna ge sig på dem!
fast 2 av 3 gillade mitt arbete och dem gillar jag!
fast å andra sidan så fick jag min chans att försvara mitt arbete och den chansen tog jag till vara på!
dock visar det sig att ett arbete fattades, det finns på min gamla data som inte längre finns!
betyget ska sättas på måndag. och imorn får jag materialet så jag kan fixa arbetet.
panik i hundranitti!
långt samtal om verkligen allt och inget med mah soulsista!
det behövdes! tur att tomten kommer med henne till jul!
tomten gillar jag först när han ser till att hon kommer hem, eller inom rimligt avstånd!
baby J lyser med sin frånvaro, att pesten skulle bli saknad var ganska ofattbart!
tur att hon närsomhelst knackar irriterande på min dörr! max en vecka kvar!
Mini är med på intåg! det vankas galenskap på hög nivå!

nej ett djupt andetag och läsa på inför morgondagens prov.

var finns tiden då jag kan leva?
skulle behöva det. iaf för en dag. det är allt jag begär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0