fröken icke-charmig 2009

ibland blir jag rädd för mig själv.
ibland förstår jag inte mig själv.
ibland håller jag på o dö i garv när jag lyssnar på mig själv!
idag är en sån dag. totalt jävla icke-charmig!
det finns visst dumma frågor, det är inte alltid svaren som är dumma!
helt seriöst!

en del avbrott i planeringen har det varit, men jag ska hämta ifatt det nu!
dock är det samma tanke som cirkulerar runt runt.
problemet är nog inte själva tanken, utan det faktum att den snurrar runt så man inte får fatt i den!
som med allt annat finns det en lösning.
en del av lösningen är det nya året som närmar sig!
fuck yeah, det året ska jag tillägna åt mig själv - att göra mig själv lycklig.
det är min tid nu. och den ska bara delas med härligt folk!
take it or leave it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0