envis till vansinnets gräns!

ganska medveten om att jag är det.
men som trekkie säger - jag har då aldrig stött på någon som vänder på allt så det blir till din positiva fördel!
pest på jobbet - en övning för tålamodet!
halka i leran - det är bra för huden!
missbrukar cola - i dessa tider är det bra med ett extra kilo!
svarade jag? - nån gång måste min hjärna take a break!
min egna förklaring till omförklaringarna är simpel - touretts-syndrom light. ibland deluxe.
saker liksom bara ploppar ut. vet inte varför.
de senaste dagarna har jag varit bombsäker på att personal från närmaste dårhus kommer vilken skund som helst och tvångsomhändertar mig. för stunden hade jag sett det som en resort, ett spa utan massage.
jag gräver en allt djupare håla åt mig själv. nu tänker jag fylla igen den!
det finns bara ett alternativ och det är att lyckas. inga mellanting, inga genvägar.

för tillfället bryr jag mig inte om extra kilon hit eller dit, jag ska lyckas med receptfri medicin - cola o chips!
+ ett kilo mixat med bra betyg vs - två kilo utan bra betyg. ?
svaret är enkelt. och jävligt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0