den enda jag är avundsjuk på är törnrosa!

galet trött!
kanske inte så konstigt, tio timmars arbetspass, kl 03 när jag slutade var det bara att traska o hämta bilen, skrapa rutorna och dra mot osby för att hämta hem min kära bror!
när han muta med en kväll bestående av öl & L4D2 så kunde jag inte motstå!
sist jag kolla på klockan var hon 04.45 - så idag har jag all rätt att vara trött!
skulle testa en ny metod idag - börja dagen med att plocka/städa, sen laga mat och sen plugga.
brukar alltid börja med att plugga.
vi får väl se hur det går.

nej nu måste jag sätta fart!
av diverse anledningar, men den orsaken är dagens bästa!

btw! VAR ÄR SNÖN? galet lycklig blev jag inatt när jag såg att det snöade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0