En dag

Så många drömmar som jag vill göra till verklighet, så många saker som jag inte kan ta på men som jag längtar efter.
Jag längtar efter frihet, längtar efter att kasta mig ut för stup och lita på att mina vingar bär.
Jag vill känna den friska luften som finns däruppe,
vill att vindarna ska leka i mitt hår och fylla mina lungor med nytt liv. Jag vill så mycket!


Jag längtar efter att studera, men jag längtar också efter att få sluta plugga - att få en titel!
Jag tycker om att läsa. Älskar kunskap!
Jag tycker om att fundera över vad jag vill göra samtidigt som det kväver mig ibland.
Känner stress. Kommer jag att hinna bli något? Jag vill leva min dröm  och jag når dit förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0